"Learning the order of magnitude of the human spirit and consequently dealing with its complexity is art." -Vera
RONA POEMS is a new mix of Romanian and English poetry. On this blog I post the latest poems inspired by my latest muses.

Sunday, June 25, 2023

Vampir universal

Eu am crezut ca esti artist 
Si ca, in fiecare zi, 
Faci lucruri, ca te arde asta, 
Ca ai mii de culori in ochi 
Ce se rotesc cand le privesti 
Eu asta am crezut ca esti 

Ce esti tu este o enigma 
De-aia mai sunt p-aici 
Ca sa ma lamuresc 
Daca esti pamantean sau esti ceresc 

Esti cantaret si vorbesti foarte bine 
Ai luat lectii de speech, sau cum? 
Ca eu nu sunt in stare nici la varsta asta 
Sa vorbesc asa, nicidecum. 

Dar vorba zboara, 
E imponderabila 
Nu are o valoare 
De sine statatoare 

Eu stiu care e mersul, crezi 
Ca daca-mi dai putin eu o sa vreau mai mult 
Si, pana la o limita, asta e-adevarat 
Si se-ncadreaza-n jocul "cat and mouse" 
Dar cu atata lucru nu poti sa ma tii 
Topit si lesinat. 

Nu construiesti asa nimic, 
Ci doar amani un "end" inevitabil, 
Daca tu nu vrei sau nu poti sa imi dai nimic 
Eu n-o sa mai am ce sa zic 
Cat as fi de amabil. 

Daca-o mai tii asa vreo 10 zile 
Abia astept sa vin la show 
Si sa ma iau de tine 
Sa te privesc ca pe un om ce esti, 
Sa nu te mai invelesc in povesti 
Sa nu te mai divinizez 
Si sa nu mai am complexe, 
Insa daca mai merge-asa 
Usor-usor 
Iubirea nu mai este 

Ma tin cu dintii de-acest vis 
Nu vreau sa ii dau drumul 
Dar sunt doar eu, 
Incep incet-incet sa simt 
Picioarele iar pe pamant 
Si vreau sa zbor, dar nu ma tii 
Aripile tu mi le arzi 
Cu mine tu nu vrei sa vii 
Mainile albe ti se duc 
Din ce-n ce mai departe 
Strig dupa tine dar n-aud 
Nu, niciun fel de soapte 
Universul te stinge 
Si mi te ia la el 
Iar eu raman aici 
Cu toate iar la fel. 

Mi-e dor sa torn sangele tau 
In cupa din care-am baut ani de zile
Sa te adorm si sa beau nemurire 
Mi-e sete, asta sunt, nu pot 
Sa exist fara iubire. 

Eu sunt doar un vampir 
Care sug informatie 
Iar cand nu mai e nimic de supt 
Ma mut in alta locatie. 

Nu am iubiti, nu am prieteni, 
Ci am numai un tel prestabilit:
Sa-ncerc sa invat despre-univers
Cat pot de mult, pan' la sfarsit. 

Si am sa scriu atat cat pot 
Si am sa spun chiar tot ce simt 
Nu ma jenez, ca n-are rost, 
Asta este placere 
Si de la asta nu tin post, 
Dar stiu ca o sa vina ziua cand 
Brusc, n-o sa mai exist. 

-d-rului T.A. 
26 June 2023

Inspired by this strange song:
SMOKIE - Stranger from their Album "Midnight cafe", one of the best albums of all times. 

------------------------------

eu ar trebui sa te tratez ca pe-un copil, 
ca ai putea sa fii copilul meu, dar daca vorbesti asa bombastic, 
dai senzatia ca esti matur tare. 
te crezi smecher, dar esti mic, mai ai de invatat. 

No comments:

| Home | Fashion | Global Politics | The Black Sea | Poetry | Dance | Endocrinology | News | Comments |Contact| Archive |