"Learning the order of magnitude of the human spirit and consequently dealing with its complexity is art." -Vera
RONA POEMS is a new mix of Romanian and English poetry. On this blog I post the latest poems inspired by my latest muses.

Tuesday, June 27, 2023

Pauza de mentenanta

Alea-s faze de teenager, deci lasa-ma sa ma adun un pic, ca daca nu postez azi, zici ca baba-i proasta si-a pus botu. N-am ce sa pun mai domnisorule.  

Deci fi atent aicea. Ca sa nu zici ca te-aburesc. 

MY BIG DIRTY SECRET

chiar n-am timp de joaca cu copiii atata cat ar vrea ei. 
tre sa-mi fac bagajele de mare, sa imi pregatesc outfiturile, sa ma duc si eu un weekend sa ma bronzez, ca sa nu vin basicata de acolo, si n-am facut nimic din toate astea. 

nu te insel la mare, singura ma duc, singura vin. fac sportul asta de ani de zile, asa ca sa n-ai stresuri. :)
lumea care citeste aicea o sa zica: uite ba, baba e nebuna de-adevaratelea, dar si pe net ne supunem acelorasi reguli ca in viata reala. nu poti sa te gandesti la unul si sa ti-o tragi cu altul, ca nu merge-asa. 

deci sa revenim, nu e ca nu vreau io sa cant ode la teenageri, dar vara mai intervine si asta cu plajele si nu mai am timp de nimic. 

ca sa nu mai zic cum arata casa asta. e dezastru permanent, dar de o luna jumate incoace e si mai rau decat era. 
pe net se vede numai ce vreau eu sa se vada, dar ce e in backstage nu stiu decat eu. 

vreti niste poze? nu cred.

Camera de zi
 
in curand nu o sa mai am nici unde sa dorm, o sa ma culc pe balcon. 

oamenii in general, si barbatii in particular, cred ca toate chestiile astea vin de la sine, ca io ma scol din pat HOP! diva si poet direct. 
ca eu nu trebuie sa ma duc sa castig o paine, sa-mi fac de mancare, plus sa intru intr-o stare ca sa scriu chestiile astea, care toate necesita timp. 
totul vine de la sine, iar eu am timp 24/24 sa gadil teenagerii la sentiment. 

asa am ars-o toata viata, trebuind sa tai de undeva si de unde era sa tai decat de la realitate

regret? nu stiu ce sa zic, nu cred ca regret. ce altceva mai bun aveam de facut? 
sa imi fi gasit un handralau care sa ma fi pus la smotru si cu care sa ma cert non-stop? 
sa nu ma lase sa ma manifest cum vreau eu? 

deci nu regret, dar am ajuns sa imi iau din timpul de somn ca sa reusesc sa fac toate astea si nu merge asa, ca sa nu mai zic ca in casa asta nu se mai poate trai. 
sunt zdrente peste tot, pe care nu am timp sa le sortez si sa mai arunc din ele. 

macar daca le-as organiza, dar daca le arunc unele peste altele si dupa aia ma duc ca o lesinata sa alerg dupa teenageri, rezulta ce ati vazut mai sus. 

Ba, da bine ca mai pot. 

Deci ce as fi vrut eu de la tine era un real TV show, ca asta vrea lumea. 

Eu am tinut un fel de real TV show, le aratam cam tot ce e cu mine si am avut fani stabili peste 10 ani.

Arta e arta, dar tre sa mai dai si din viata ta de toate zilele, ca sa fie arta mai picanta. 

Bine, gunoaiele de aici numai picante nu sunt, dar sunt ceva la care lumea nu se asteapta, iar oamenilor le plac fazele astea socante, nu ii intereseaza pe termen lung sa vada un artist scortos. 

Sunt predictibila, stiu, dar n-am timp de soarecele si pisica acuma. 
Am atatea pe cap de nu ma vad deloc. 

Las ca stiu ca oricum esti lesinat, asa ca nu e problem ca sunt eu predictibila. :) 

Acuma serios vorbind, predictibilitatea si onestitatea sunt cele doua atribute de baza ale unei relatii de orice fel ar fi ea. Eu cu astea am rupt hotare, mai putin cu lookul sau cu ce aveam eu prin cap, care au contat si astea, dar mai putin. 

Hai, poezia asta, ca tot o scrisesem, si p-orma inchid taraba cateva zile pentru mentenanta. 

---------------------------------------

Domnisorule 

Te dai tu barbat
Smecher si inaripat,
Dar esti subtire ca o ata, 
Plapand si palid la fatza
Te bate vantul ca pe-un puf
De noroc, ajuns  
Intre sanii mei umezi 
Pe care-i mangai cum numai tu stii
Domnisorule subtire 
Si melancolic din fire
Cu bluza mea sa te strivesc,
Sa-ti indoi firele fine
Si sa le risipesc pe mine
Domnisorule moale si fin
Ca un cant usor de pian
Domnisorule mladios
Ca un vis frumos
Care ma-mbratiseaza in soapte
De pe buzele subtiri luate
Domnisorule, te crezi tu tare
Dar abia atingi 
Cu degetele albe, in timp, ma aprinzi
Ca pe-o candela palpaind  
In intuneric, incet descinzi
Pe trupul meu care abia respira 
Domnisorule firav
Serpuitor ca o apa
Cu sunet de harpa 
Domnisorule fin
Ca un rau lin 
Care se varsa cu unduire 
In lacul albastru al gandurilor mele

-d-rului T.A. 
26 June 2023

Inspired by: 
and

No comments:

| Home | Fashion | Global Politics | The Black Sea | Poetry | Dance | Endocrinology | News | Comments |Contact| Archive |