"Learning the order of magnitude of the human spirit and consequently dealing with its complexity is art." -Vera
RONA POEMS is a new mix of Romanian and English poetry. On this blog I post the latest poems inspired by my latest muses.

Saturday, June 10, 2023

Oare?

Oare mai pot ca altadata,
Dupa ce am fost taiata cu mii de lame de cutit?
Nu stiu daca exista atatea pene de inger
Care sa-mi panseze ranile mai degraba extinse

Nici muschiului inimii mele
Nu-i vine sa creada cat a batut.
Pana si Dumnezeu m-ar privi cu suspiciune
Dac-as incerca sa-i spun cate crime am vazut

Apusul rosu e bine ca inca il simt mijind pe sub gene,
Prin binevointa ecluzei deschise a norilor
Care in adancul ochilor mei te-au scurs

Te-am visat azi, de-adevaratelea.
Atat te sarutam si te sugeam in adancimea gandurilor,
Ca ma facusem vartej pe plaja frumusetii tale.

Ma tineai de maini, alungindu-le,
Si, ridicandu-ma punte de culori intre pamant si cer,
Ma faceai cu tot nisipul care s-a scurs din timpul meu sa sper.
Oare poti sa ma tragi de-aici si sa ma duci in timpul tau,
Mai exista devenire?

- d-rului T.A.
11 June 2023

No comments:

| Home | Fashion | Global Politics | The Black Sea | Poetry | Dance | Endocrinology | News | Comments |Contact| Archive |