"Learning the order of magnitude of the human spirit and consequently dealing with its complexity is art." -Vera
RONA POEMS is a new mix of Romanian and English poetry. On this blog I post the latest poems inspired by my latest muses.

Thursday, June 15, 2023

Umbre pe cer

Nici nu stiu ce sa mai scriu, 
Am atatea in cap ca nici nu mai stiu 

Sa-ncercam "Umbre pe cer" 
------------------------------

Umbre pe cer se rotesc 
Din est si din vest ele clevetesc, 
De peste tot suntem dati afara, 
Eu cu o poezie si tu cu o chitara. 

Pacalicii cu bani si-adus aminte 
Ca, chipurile, s-au indragostit, 
Momindu-ma cu ceasuri de aur 
Si cu un comportament tampit. 

Hipsterii din vestul salbatic 
Care, mai demult, m-au dat pe cioc, 
Plini de regret, acuma fac filozofie 
Si spera ca eu nu mai sunt deloc. 

Protectorii te iau in brate 
Si ma imping pe mine-n hau, 
Crezand ca iti fac tie un bine, 
Si ca ceea ce facem noi doi este rau. 

La ei totul e cu finalizare, 
Sexul este o mare sarbatoare, 
Degeaba le explici cum e cu gandul, 
Ei sunt doar una cu pamantul. 

Ce sa faci ma cu lumea asta toata, 
Care e plina de tampiti si de borfasi, 
Incerci si tot incerci sa le explici, 
Dar n-ai, chiar n-ai ce sa le faci. 

Butoanele, ecranele se-nchid, 
Parca toti s-au pus impotriva noastra 
La unison, e incredibil, 
Zicand ca eu am dat in penibil. 

Iubite, eu am sa te strig 
Chiar si cand aici nu va mai fi nimic, 
Astia nu-nteleg o regula de doi simpla: 
Cu cat incearca sa ne desparta mai tare, 
Cu-atata dragostea ia amploare. 

Zic ca suntem zbanghii, si ca 
Eu iti distrag talentul, 
Nerealizand ca o creatie presupune 
O muza si sa prinzi momentul. 

Nu stiu exact cum am sa fac, 
Dar n-as vrea sa te las in ceata, 
Hai ca e cam tarziu 
Si trebuie sa ma scol de dimineata. 

(va urma... sper...) 

-d-rului T.A. 
16 June 2023

No comments:

| Home | Fashion | Global Politics | The Black Sea | Poetry | Dance | Endocrinology | News | Comments |Contact| Archive |