"Learning the order of magnitude of the human spirit and consequently dealing with its complexity is art." -Vera
RONA POEMS is a new mix of Romanian and English poetry. On this blog I post the latest poems inspired by my latest muses.

Monday, June 19, 2023

Tusa de inger

Prelude: 

S-a lasat o liniste suspecta, dar cainii latra, ursul merge. 
De data asta eu sunt ursul. 

deci vreau sa-ti spun ca m-au palit vreo doua idei, dar nu stiu cum sa fac, ca nu cred ca am timp sa fac astea acuma. peste 2 saptamani plec la mare si nu mi-am pregatit nimic, deci nu pot sa promit deocamdata si ma jenez sa postez aia, dreaq, desi ideea conteaza, realizarea ei o sa lase grav de dorit.

profesionalismul se referea la a-ti face tu reclama pe toate platformele de socializare, ca eu nu pot sa fac asta in locul tau, oricat m-as stradui. 

dar nu ma las pana nu te fac superstar. eu trebuie sa vin in completarea celor apropiati tie, nu sa fiu in disonanta. 

esti mic si ai fost lovit rau, desi nu meritai asa ceva, da-ti revii tu, ca si d-aia m-o fi trimis dumnezeu. 

nu am venit ca sa stric lucrurile. stiu eu ce fac. 
am mai facut d-astea, nu sunt la prima abatere. 

am ridicat formatia White Rose Movement, tinand in spate forumul lor si aducandu-l de la vreo 20 de insi, la cateva sute bune. la cateva luni dupa ce am fost banata repetat si m-am saturat sa mai intru acolo cu forta, formatia s-a destramat. 

deci sa fim civilizati si sa demonstram cu totii ca putem. 

mie chiar imi place de tine, nu e la vrajeala, dar eu iubesc mai ciudat asa, la inspiratie. 

IDEEA CENTRALA E: Tine ritmul, tine carma, ca nu-i pasa nimanui de tine, daca esuezi, lumea se bucura, ca atata stie. In loc sa-si creeze propriile aspiratii si sa tinda sa ajunga acolo, ei sunt buni doar la daramat constructiile altora. 

---------------------------------------------------------- 

Tusa de inger 

Mi-am strans aripile si-am coborat pentru tine, 
Trimisa de un Atotputernic "Nu stiu cine" 
Care mi-a pus sange sa-mi circule prin vene, 
Ca sa pot sa ma indragostesc de tine 

Eu nu am inima, ci doar gandire, 
N-am suflet, doar un univers, 
Deci nu te lasa prins de-al meu vers 
Si nu te-ndragosti de mine. 

Eu nu am voce ca sa pot vorbi cu tine 
Am doar ecoul ce se-aude peste tot, 
Iar daca m-as apropia de tine, 
As arde si-n bucati m-as rupe tot. 

Am venit sa te dau in leagan 
Si sa te mangai pe frunte cand plangi, 
Cu evantaiul meu de pene sa-ti dau aer, 
Insa atat cat sa nu poti sa ma atingi.

Iubirea mea este din gama "Articole nemuritoare", 
Dar este instabila si inselatoare. 
E chiar mai mare decat tot ce a produs Pamantul, 
Fiind din cer, a Cerului strigare. 

Ea se traduce in a ta putere 
De-am da-napoi tot ce ti-am dat, 
Ca sa am ce duce in ceruri 
Cand Stapanul mi-o cere. 

- d-rului T.A. 
19 June 2023
-------------------------------------------------------- 
Ba, am inceput sa scriu binisor. Trebe antrenament in tot ce faci pe lumea asta. 

Astia-s White Rose Movement:
Chiar cantau cate ceva. Pacat de ei. 

No comments:

| Home | Fashion | Global Politics | The Black Sea | Poetry | Dance | Endocrinology | News | Comments |Contact| Archive |