"Learning the order of magnitude of the human spirit and consequently dealing with its complexity is art." -Vera
RONA POEMS is a new mix of Romanian and English poetry. On this blog I post the latest poems inspired by my latest muses.

Tuesday, June 13, 2023

"Artist" (Versuri Noi)

Teenagerul asta al nostru e un talent si jumate 
L-au trimis la Eurovision si trebuia sa ii dea pe spate 
Dar incet si sigur el a fost sabotat desigur 
L-au imbracat inadecvat si tevereul l-a lasat singur 

Increderea lui a fost plimbata numa-n suturi 
Si vocea lui ireala s-a auzit doar in unplugged-uri 
Ochii lui au plans ca ai unui copil cand a vazut 
Ca-n clasamentul lor figura doar ca un simplu necunoscut 

Sunt ne-e-e buna dupa tine 
Sunt nebuna de legat 
Nu am rezistat ispitei care m-a facut 
Ca poza ta incet sa o sarut 

Un copil plin de poveste 
Un boem atat de cult 
Nu-mi pasa daca-aude lumea 
Ca am ajuns sa te iubesc atat de mult 

Un artist plin de poveste 
Si mai mult 

oh oh 

A fost mai sincer pe scena decat in mod normal 
A riscat, a gafat si-a luptat, sperand sa nu fie banal 
A dat tot pentru ce el a invatat o viata 
Dar nu s-a ales decat cu toate vorbele rele in fata 

Lacrimile-astea ce eu le-am vazut au inceput sa picure-n mine 
Nu era cinstit, se vedea, si inima mea l-a indragit printre suspine 
A spus ce a simtit mereu si multi s-au jucat cu-a lui munca 
Aia care-au fost atat de cinici am vrea sa se duca. 

Ca sunt ne-e-e buna dupa tine 
Sunt nebuna de legat 
Nu am rezistat ispitei care m-a facut 
Ca poza ta incet sa o sarut 

Un copil plin de poveste 
Un boem atat de cult 
Nu-mi pasa daca-aude lumea 
Ca am ajuns sa te iubesc atat de mult

Un artist plin de poveste 
Un artist plin de poveste 
Un artist cu o poveste 
Si mai mult 

oh oh

-d-rului T.A. 
12 June 2023

No comments:

| Home | Fashion | Global Politics | The Black Sea | Poetry | Dance | Endocrinology | News | Comments |Contact| Archive |