"Learning the order of magnitude of the human spirit and consequently dealing with its complexity is art." -Vera
RONA POEMS is a new mix of Romanian and English poetry. On this blog I post the latest poems inspired by my latest muses.

Saturday, June 24, 2023

dimineata, cand m-am culcat

dimineata, cand m-am culcat, zic: sa vezi ca iar o baga p-aia cu artistul. 
si asa a fost. :) 

deci ce zic io si ce-ntelege el. 
videoul ala e foarte bun, dar nu ramane blocat pe el. 

pe mine m-a impresionat expresia ta faciala, insa ce vede omul de rand care n-are pata pe tine ca sa-ti vada expresia, este ca esti dezbracat, sincer si eu tot asta am vazut la prima mana. 

stem o adunatura de idioti superficiali care nu intelegem arta. :) 

nu e asta, dar videoul este prea incarcat cu multe informatii, ca sa se prinda cineva de la prima mana la tot ce ai vrut sa zici. 
cand faci un video trebuie sa te gandesti ca chestia aia o vede unul care n-are nicio treaba cu tine si se uita la ea o singura data. 

eu l-as fi facut cu mai putine taieturi, imagine mai clara, fara flicaririle alea care te omoara la ochi. tenta aia maro o inteleg, sper, dar nu ma omor dupa ea. 

videoul e extrem asa, dar nu pentru montajele alea neaparat, ci mai mult pentru expresia ta faciala si vocea ta sensibila. tu faci cam 80% din video. 

Deci n-am facut nimic weekendu asta, decat sa halucinez. lasa-ma sa dorm si sa-mi fac treaba p-aici, ca ce e aici in casa nu poa sa-si imagineze nimeni. 

1 comment:

Anonymous said...

You know who this is and you know where to find me if you ever want to talk again.

| Home | Fashion | Global Politics | The Black Sea | Poetry | Dance | Endocrinology | News | Comments |Contact| Archive |