"Learning the order of magnitude of the human spirit and consequently dealing with its complexity is art." -Vera
RONA POEMS is a new mix of Romanian and English poetry. On this blog I post the latest poems inspired by my latest muses.

Thursday, June 15, 2023

Straniu

Indivizi stranii, 
Pacalici cu bani, 
Nu ati inteles? 
Iubirea nu se cumpara 
In mii si mii de ani. 

Nu ma mai stalkeriti, 
Nu ma mai hartuiti, 
Va rog lasati-ma sa fiu, 
Asa cum stiu. 

Aveti masini si vile, 
Nu e destul? 
La club curve care dau din cur. 
Nici eu n-am ce-aveti voi, 
Nici voi nu m-aveti pe mine. 
Sounds fair si asa e bine. 

Ma puneti voi la punct 
Si dupa aia ce? 
Credeti ca o sa apara 
Automat dragoste? 

Puteti sa imi inchideti butonul, 
Dar nu puteti sa-mi luati si sufletul. 
Am gasit in sfarsit ce cautam 
Mintea e tot ce mai am 

M-ati stresat, 
M-ati imbolnavit, 
Lasati-ma va rog si pe mine 
Sa exist. 

Multumesc!

No comments:

| Home | Fashion | Global Politics | The Black Sea | Poetry | Dance | Endocrinology | News | Comments |Contact| Archive |