"Learning the order of magnitude of the human spirit and consequently dealing with its complexity is art." -Vera
RONA POEMS is a new mix of Romanian and English poetry. On this blog I post the latest poems inspired by my latest muses.

Friday, June 23, 2023

Adevarul ne invinge

Domnisorule, domnisorule, 
Ce ma fac eu, printisorule, 
Cum dreaq ma mai prezint la show 
Dupa atata caterinca? Nu, tre s-o iau din nou. 

Deci nu mai zic nimic, ca sa se uite, 
Ca oamenii au mintile scurte, 
Las ca o dreg eu cumva 
Ca sa pot sa-ti mai stalkeresc dragostea

Nici n-am cu ce dreaq sa ma imbrac 
Eu care faceam apologia modei, 
Las ca vin in bikini si-un frac, parca conteaza, 
De dragul tau fac eu ceva, scot eu un outfit, fac o faza. 

Dar ce-o sa fac daca te vad 
Asta e intrebarea cea mai grea, 
Ca eu am trait doar pe internet 
Toata, da, toata viata mea. 

Las c-o bag p-aia cu prietenia, 
Cu fanii si cu omenia, 
Ca am venit sa te sustin, 
Nu ca fac pe mine si nu mai pot sa tin 

Ar fi o treaba sa vorbesc cu tine, 
Dar cred c-ar fi banal de tot, 
Mi-ar ingheta sangele in vine 
Si as simti ca nu mai pot. 

Vezi, d-aia-i nu e bine sa visezi, 
Ca te dai cu capul de pamant cand aterizezi, 
Dar las ca ma ridic eu in picioare 
Iti tin eu piept, sunt o gagica tare. 

Dar cand o sa vezi cati ani am 
O sa te duci la dracu, da, 
Deci ma intreb daca nu e mai bine 
Sa stau potol in banca mea. 

Am fost pe culmi si am creat 
O lume la care multi si grei au cedat, 
Numai ca tot ce faceam eu 
Nu era, de fapt, adevarat. 

Efortul este foarte mare
Ca sa creez iluzia ca ma iubeste lumea, 
Din vest la est, da, peste tot, 
Eu am imprastiat minciuna. 

M-am razbunat pe faptul ca 
La 16 ani imi venea sa ma duc la nebuni, 
Eram plina de cosuri si de poeziile mele 
Nu interesa pe nimeni, de sambata pana luni. 

Si am muncit pana am reusit sa inversez timpul, 
Avand succes acum, mai mult decat atunci, 
Dar vremea trece si zeii nu ma mai ajuta, 
Oi fi fost eu smechera si sexy, dar acuma sunt trecuta. 

Ce pacat ca nu te-ai nascut mai devreme, 
Sa fi putut sa te cunosc 
Atuncea cand eram un spiridus, 
Cand tineam globul intr-o mana 
Si cu cealalta imi faceam dus. 

Imi scaparau neuronii pe net, 
Nimeni nu putea sa imi tina piept, 
Dar din tot ce-a fost a mai ramas 
Un creier relativ destept. 

Asa ca asta sunt, multe nu mai astept, 
Pacat ca suntem defazati, 
Eu tin la tine printre lacrimi, 
Si nu mai zic nimic, 
Copil dragut si destept. 

Viata e prea scurta ca sa-mi fi interzis 
Sa traiesc asa o poveste 
Dar trebuie sa ma obisnuiesc cu gandul 
Ca de acuma nu mai este. 

Pot sa pozez in fashionista, 
In rocker sau intr-o emo trista, 
Dar am obosit, 
Timpul ma calca in picioare 
Si nu mai pot sa mint. 

As vrea sa plec de-aici, sa ma ascund, insa nu pot, 
Creierul nu ma lasa, 
Eu tot ii spun ca nu-i normal, 
Insa lui nu ii pasa. 

Atata timp cat suntem vii, solutii sunt 
O lacrima, o criza, o scurgere de electricitate in pamant 
Care te scutura si te doboara 
Ca sa ai de unde sa te ridici, 
Sa ai impresia ca iar ai reusit 
Si, dupa, iar sa pici. 

Asa ca o sa vin, ma orientez, 
Atata timp cat inima-mi mai bate 
Gasesc eu ceva sau, daca nu, 
O sa stau mai in spate. 

 -d-rului T.A. 
24 June 2023 

Inspired by You
--------------------
Ce e vaicareala asta aicea ma? Ia sa vezi ce o sa-ti scriu next, de nu mai misti. 

No comments:

| Home | Fashion | Global Politics | The Black Sea | Poetry | Dance | Endocrinology | News | Comments |Contact| Archive |