"Learning the order of magnitude of the human spirit and consequently dealing with its complexity is art." -Vera
RONA POEMS is a new mix of Romanian and English poetry. On this blog I post the latest poems inspired by my latest muses.

Friday, June 23, 2023

Uimeste-ma

Uimeste-ma iubirea mea 
Cu un selfie sau ceva 
Ca nu da bine 
Sa-mi fie mila de tine :)

Ia sa vad cum stai cu umorul 
Ca parca nu stateai prea bine 
De-aicea asa se vede: 
Ca n-a prea dat prin casa pe la tine 

Nu mai fi melancolic, hai sa ne distram 
Ca vine weekendul, frumosul meu 
Da-i cu rocku, baga un beat, 
Vreau sa te vad cat esti de zapacit 
Baga mare, uimeste-ma, 
Haide iubire, zapaceste-ma! 

Te-as saruta pana ma ia ameteala 
Ca weekendu e la mine harneala 
Iara-mi ploua in gura, dea dreaq 
Ca esti asa finut, esti sexy cu sacul 

Hai iubire, baga mare, 
Arata-mi cat poti fi de tare, 
Nu fi sfios, ca nu-ti sta bine, 
Fa orice, ca n-am pretentii, 
Doar sa fie de la tine. 

Weekendul asta sa fie al nostru 
Fara sa mai incercam sa ne demonstram, 
Sa te iubesc pana nu mai am aer 
Ca esti asa misto si nu esti un fraier 

Esti smecher de mori, nu te mai stresa, 
Vorbesc serios, iubirea mea, 
Ca tine altul nu mai este, 
Tu esti artistul de poveste 
Nu mai trebuie sa-mi demonstrezi nimic, nu, 
Doar sa te relaxezi si sa fii tu. 

Asta nu e un concurs, ci e iubire pura, 
Ca de-aia cand ma gandesc la tine imi ploua in gura, 
Nu mai medita, nu te mai apara, 
Ca asta nu e o tabla de sah, iubirea mea 
Asa ca hai sa nu ne mai obosim reciproc, ci doar 
Sa ne iubim ad hoc. 

Nu mai face pe desteptul, ca esti, 
Da-mi doar o poza, o treaba, 
Pune-mi ceata pe creier,
Sa-nchid ochii si sa mi te imaginez 
O data, si-nc-o data, si-nc-o data... 

Daca n-ai umor, ti-l dau eu, 
Iti dau orice, chiar si pe Dumnezeu, 
Nu vreau sa te inhib, ce crezi 
Ca chiar e ceva de capul meu? 

Ce-ti dau aicea-i cenzurat, 
E o imagine falsificata, 
Ca sa incerc sa-ti iau iubirea toata,
Minunata.

 -d-rului T.A. 
22 June 2023 

Inspired by:
(foarte draguta piesa, e pe repeat de acum vreo cateva zile) 

--------------------------------------------

Ar trebui sa-ncerc sa mai fac si altceva decat sa bag maculatura pe blog, cu toate ca asta e unicul meu skill. 
Ma chinui la chestia aia de m-au trecut toate apele, si inca e de-a dreptul jalnic, ca una e sa faci pentru niste influenceri politruci de pe YT si alta e sa vrei sa faci pentru unul care asta face toata ziua. 

1 comment:

Anonymous said...

I'm glad you are still alive. where have you been?
(i don't know if you are not reading comments or just ignoring them, so i will keep posting)

| Home | Fashion | Global Politics | The Black Sea | Poetry | Dance | Endocrinology | News | Comments |Contact| Archive |