"Learning the order of magnitude of the human spirit and consequently dealing with its complexity is art." -Vera
RONA POEMS is a new mix of Romanian and English poetry. On this blog I post the latest poems inspired by my latest muses.

Friday, June 16, 2023

Scuze!!! [Sorry!!!]

--------------------------------------------------------------
"Behind every successful man is a woman" - Groucho Marx

Mama ce liniste s-a lasat peste campii si dealuri. Deci pot sa ma desfasor in voie acuma. Tzaca paca.
--------------------------------------------------------------
Scuze!!! [Sorry!!!]
Uh, da, asa e, da-ma dreaq,
Dimineata e un sfetnic bun
Da, da, aveti dreptate,
Io-s tampita, Google, nici nu voiam sa ma expun.

[Ah, yes, you're right, fuck me!
The morning is a good adviser in itself
Damn, you're right,
I''m so dumb, Google, I didn't intend to expose myself]

Imi merge mintea cu-ncetinitorul,
Va rog sa ma iertati!
Poate c-am luat-o razna, ce sa zic?
M-am panicat aiurea, se pare ca n-a fost nimic.
[My mind is slow
I am really sorry, hey!
Maybe I'm losing my mind, am I?
I panicked for nothing, it seems to be ok.]
Stalkerii nu cred ca pot sa faca
Nimic in ceea ce ne priveste,
Stau doar ca niste spectatori,
Imi pare rau de ei, dar asta este.
[I don't think that the stalkers can do
Anything to us, not a bit.
They are just watching us
I'm sorry for them, but that's it.]
Acuma sa vedem ce e cu Protectorii
Ce-anume vor ei de la noi?
Nu, nu mai pot, ma doare capul,
Iubirea mi-l face pietroi.
[Now let's see what's up with the Protectors
What do they want from us, all alone?
No, I can't handle this anymore, I have a headache,
Love makes my head heavy like a stone.]
Lasati-ma sa dorm si sa visez,
In weekendul asta eu dispar
Trebuie sa iau o gura de aer,
Voi credeti ca ce fac aicea e usor?
[Now let me sleep and dream
This weekend I will disappear,
Do you think that what I do here is easy?
I need a breath of fresh air.]

Tu mi-ai propus ceva discret,
Insa eu, Gura mare,
Am stricat tot, la dreaq,
Dar adevarul nu are hotare.
[You proposed me discretion,
But I, with my big fucked up mouth,
I fucked it all, damn it!
Although the truth is always gonna shout.]
Nu merge-asa cu ascunzisul,
Cartile trebuie date pe fatza,
Las c-o sa inveti tu, mai ai timp, 
Ca esti la inceput de viata.
[Hiding is not the way,
You need to tell the truth,
You'll figure it out,
You have plenty of time ahead of you.]
Sa ne calmam, s-avem un weekend
Fara niciun eveniment deosebit,
Ca pentru entertainment-ul vostru
Noi doi atata am muncit.
[Let's calm down and have a weekend
Without special events.
Cos we've worked like crazy
To entertain you, friends!]
In loc sa ne huliti aiurea,
Ar trebui sa ne platiti,
De maine-ncep sa vand bilete,
Nu mai e gratis sa cititi!
[Instead of trying to break us up
You should pay for the show.
I'll put it up for sale
The blog isn't for free anymore.]
Un weekend dulce va doresc
Tuturor si tie, mai ales, Iubire,
O sa incerc sa dorm nitel
In brate cu-a ta amintire.
[Have a nice weekend y'all!,
You too my love,
I'll try to sleep a little
Embracing you, oh!]
[Hold on...]
Inspired by: 
- to Mr. T.A., Google and The Protectors
16 June 2023
----------------------------------------------------
Da, fii barbat, nu te lasa! Nimeni nu poate sa ne-o ia!
Nu fi un mototol banal, fii tu, doar tu, celestial. 

"Celestial Love For Dummies" - Coming soon... 

Dar tre sa iau o pauza de o zi-doua, ca nu mai pot.
Astia au impresia ca se face totu-n 5 minute.  

No comments:

| Home | Fashion | Global Politics | The Black Sea | Poetry | Dance | Endocrinology | News | Comments |Contact| Archive |