"Learning the order of magnitude of the human spirit and consequently dealing with its complexity is art." -Vera
RONA POEMS is a new mix of Romanian and English poetry. On this blog I post the latest poems inspired by my latest muses.

Saturday, December 18, 2010

As vrea sa adorm si sa nu ma mai trezesc niciodata

Te-am cautat toata noaptea, dar nu te-am gasit
Am sperat sa fac o legatura intre firele astea incurcate
Dar n-am reusit...

M-am uitat pe CV-uri, pe site-uri...
Si daca te-as fi gasit, tot nu mi-ai fi raspuns
Pentru ca asa ai hotarat
Catar fricos si dualist ce esti!

Stomacul ma doare,
Mintea ma doboara
Afara e soare
Si-n mine e atat de seara...

Ce versuri infecte
Ce obosita sunt...

Lasati-ma sa dorm!
Sa adorm si sa nu ma mai trezesc niciodata.
Moartea e o zana frumoasa,
Dar nu asta am vrut sa spun...
Acum trei ani am vazut-o de-adevaratelea cu o cu jumatate de creier;
Mirosea proaspat a iarba
Si stralucea in lumini portocalii...

E mai placuta decat tot ce putem avea aici pe Pamant,
Cand inima bate rar si gandul slab naste vise...
Am cunoscut-o personal
E atat de calma si nu are chip
N-am s-o uit pana cand o voi intalni din nou

Dar nici n-am s-o rechem,
Caci inca mi se pare atat de scurta...
De-ar fi cat viata care mi-a mai ramas
Acum as aduce-o in mine
Ca sa ma opreasca tacut din iubire...

-d-lui F.
18.12.2010

No comments:

| Home | Fashion | Global Politics | The Black Sea | Poetry | Dance | Endocrinology | News | Comments |Contact| Archive |