"Learning the order of magnitude of the human spirit and consequently dealing with its complexity is art." -Vera
RONA POEMS is a new mix of Romanian and English poetry. On this blog I post the latest poems inspired by my latest muses.

Friday, December 3, 2010

Paianjenul

M-am agatat de tine ca un paianjen de o haina de plush.
Era cald acolo si ma tineam cu usurinta pe picioare;
Nu trebuia sa urzesc panze si nici nu trebuia sa ma cobor prea mult.
Nimeni nu-mi perfora venele si nici nu ma lua cu forta in laborator.

Celelalte insecte, pe care le vedeam de sus,
Imi pareau amuzant de plate si mici...;
Aveam senzatia ca le puteam cuprinde de acolo pe toate odata,
Ca le puteam inghiti dintr-un gest, ca sa nu le mai aud zbaterea ilogica a aripilor.

Vedeam de acolo, de pe tine, razand,
Eprubetele sparte, curgand vesnic in pamant printr-un canal cu amintiri derizorii;
Te cuprindeam cu picioarele, cu mainile, cu parul, inchinandu-ti crucile,
Ca sa-mi fie din nou liniste, sa-mi fie din nou pace, sa-mi aflu din nou natura.

Dar, intr-o zi, prin ochelarii de plastic m-ai vazut.
Eram doar ceva urat si negru pe halatul tau de zapada-
Un bob umed, lipicios, ce te-a umplut de spaima si scarba,
O boala venerica, o buba depravata manjindu-ti sticla din imagini.

Fara reflectii, fara a te gandi la sensul meu de a ma ascunde in tine,
Pe obrajii incinsi m-ai plesnit cu buricele degetelor
Aruncandu-ma de pe halatul tau alb
In eprubeta cu sange.

-d-lui F.
03.12.2010

No comments:

| Home | Fashion | Global Politics | The Black Sea | Poetry | Dance | Endocrinology | News | Comments |Contact| Archive |