"Learning the order of magnitude of the human spirit and consequently dealing with its complexity is art." -Vera
RONA POEMS is a new mix of Romanian and English poetry. On this blog I post the latest poems inspired by my latest muses.

Wednesday, December 8, 2010

Craciun Fericit!

Ti-am adus un glob
Globul Pamantului meu
Poate vrei sa-l agati de-o ramura verde a ochilor
Sau sa-l spargi si sa ti-l imprastii in caleidoscopul din ganduri.

Ti-am adus de fapt sentimentul meu egoist
Ca pe un dar pe care mi l-am facut singura
Reconstituindu-mi sfera din cioburile pe care cu inima ta le-ai ordonat
Urcandu-ma capilar in sufletul tau inalt
Cu fiecare 20 de minute desprinse din tine.

Ti-am adus pulsul meu dezordonat,
Transpiratia palmelor si electricitatea din ganduri
Ca sa-ti privesti in ele ca-ntr-o oglinda
Zeii.

-d-lui F.
08.12.2010

No comments:

| Home | Fashion | Global Politics | The Black Sea | Poetry | Dance | Endocrinology | News | Comments |Contact| Archive |