"Learning the order of magnitude of the human spirit and consequently dealing with its complexity is art." -Vera
RONA POEMS is a new mix of Romanian and English poetry. On this blog I post the latest poems inspired by my latest muses.

Saturday, December 1, 2007

Pofta Buna!

Mananc
De pe desktop, cu ironia ta albastra ma privesti
Bucati de paine dulci imi cad in poala
Facandu-mi in ciuda pe podeaua goala
Nu-mi pasa…
Un gandac se plimba trist pe masa
Curmandu-mi placerea cu spasm
Ce sandwich de basm…
Cand, cu degetele murdare
Jinduitoare,
Amortite in untul cald si moale
Te scriu…

Ce gust afrodiziac…
Mandru si paradiziac
Imi aluneca nurii ca sa imi hraneasca gandul
…Un fleac
Picatura de lac
Ravasindu-ma ca vantul…

Glucoza si astm
Modelandu-mi pulsul
Buze de pahar
Inmuiate-n zadar
-N-atatea vinuri si har
Deturnandu-mi crezul,
Depersonalizandu-mi amfora
Si mersul;

Asa un dar…
Culinar
Amagindu-mi gustul
Cu irisul intepator,
Tamaduitor,
Alene varsat pe un covor
Pe care calc de tine cu atata dor
Ca mustul…

~lui Radu Neagu
16.07.2007

No comments:

| Home | Fashion | Global Politics | The Black Sea | Poetry | Dance | Endocrinology | News | Comments |Contact| Archive |