"Learning the order of magnitude of the human spirit and consequently dealing with its complexity is art." -Vera
RONA POEMS is a new mix of Romanian and English poetry. On this blog I post the latest poems inspired by my latest muses.

Saturday, July 8, 2023

Dumnezeu

Sunt cea mai tare 
Sunt excentrica 
Sunt ciudatica 
Si puternica

Sunt o idealista
Cu suflet curat
In iubire eu am crezut
Si chiar daca nu am avut,
N-a fost timp pierdut

Am scris mult si am jucat
Teatru adevarat
Pe net tot timpul am patinat
Ca asta e realitatea, de fapt.

Cine nu crede, sa se duca
In lumea larga si sa vada
Cata nedreptate este
Si cata superficialitate
Lupte pe bani si pe avere
Si pe tot ce lumea in general cere

Eu nu am nimic de ascuns
Cine ma vrea asa cum sunt e bine, 
Insa nu stiu daca eu vreau ceva
Ca eu am fost intotdeauna proprietatea mea 

Sa iubesc sunt ok, ma daruiesc cu totul
Dar sa nu-mi cereti mai mult, ca nu va dau, 
Unde sunt eu voi nu puteti intra, 
E proprietatea mea

Privata
Sunt
Cu mult mai mult
Decat cei care nu se dezbraca
Nici macar la dus 

Am atatea pe care nu pot sa le spun
Nu de alta, ci pentru ca nu m-ar crede
Si nu m-ar intelege nimeni. 
Nu am prieteni pentru ca toti s-au dovedit
Niste dusmani si de ei m-am plictisit

Barbatii sunt frumosi dar tin putin
Sunt obositori si au pretentii
Mai mari decat pot eu sa le ofer
De aia eu cu ei am incetat sa sper.

Singura vin acasa in fiecare zi
Si incui usa pe dinauntru
Singura ma culc, singura ma scol
Singuratatea imi place
Si chiar daca cateodata deraiez
Iau foc si ma indragostesc, 
Constat ca tot singuratatea, prietena mea
La nevoie se cunoaste. 
Daca n-ar fi ea cu mine-aici
Nu stiu ce m-as face. 
Ea vorbeste cu mine
Si m-alina atuncea cand e greu, 
Oare nu este asta definitia
Lui Dumnezeu?

08 July 2023

No comments:

| Home | Fashion | Global Politics | The Black Sea | Poetry | Dance | Endocrinology | News | Comments |Contact| Archive |