"Learning the order of magnitude of the human spirit and consequently dealing with its complexity is art." -Vera
RONA POEMS is a new mix of Romanian and English poetry. On this blog I post the latest poems inspired by my latest muses.

Sunday, July 2, 2023

A plecat papusa visurilor mele...

A plecat 
Papusa visurilor mele 
S-a speriat 
De plasmuirile mintii mele 
De faptul ca eu sunt 
Tot om 
Ca ma incing, ca ma racesc 
Si ca mai si adorm 
Cu ea in gand 
De placere sangerand 
Si idolatrizand 

Nu-ti fac nimic, papusa, 
Decat sa te visez, 
Daca te-as atinge 
Visele astea s-ar stinge 

Te tin in vitrina 
In spatele geamului in care tu te oglindesti 
Si nu iti cer nimic, 
Sunt fericita ca esti. 

Te-am inchis acolo 
Ca sa nu scapi si sa ma tentezi 
Sa nu devii un om 
Din atatea sute de mii, 
Asa ca de acolo 
Nu poti nici daca vrei 
Sa evadezi, sa stii. 

Visele pe care mi le dai 
Sunt carnoase si pline de substanta 
Fata de realitatea 
Care nu ar face decat sa ne tina la distanta 

Deci nu te speria si nu pleca, 
Papusa mea 
Nu-mi face viata grea, 
Ca fara tine nu mai am nimic 
Lacrimi imi curg pe obraji 
Si nu stiu ce sa-ti zic 
Ca sa te-ntorci la mine 
De-acolo din stele 
Papusa visurilor mele... 

------------------------------ 

Asta am scris-o in 10 minute, but who cares? Daca nu mai am muza nu mai pot sa scriu nimic, La dracu, du-te, ascunde-te, tu nu vezi ca ii alienezi pe toti pe care ii vezi? 

Astia cred ca esti bolnava de ei, 
Ca cine stie ce vrei sa le faci, 
Nu stiu ca tu, de fapt, esti bolnava de tine 
Esti insecure si d-aia te chinui in draci. 

Ca de-aia tot scrii si te exhibitionezi 
Ca sa iti arati tie ca poti, 
Ca ce tare esti 
Dar nimanui nu-i pasa, au toti vietile lor 
Asa ca hai lasa 
Lucrurile la locul lor. 

Ti-a ajuns, ai avut inca un basm 
Ce dracu iti mai lipseste 
Vrei pana mori sa tot ai 
O viata de poveste? 

Sugi sange tanar si pacatuiesti 
Las-o, n-o mai forta, ca n-o sa reusesti 
Eu stiu ca simti un gol in stomac acum 
Dar asta este, mergi inainte pe drum 

Si vezi tu, sa arati 
Normala, macar in persoana 
Ca ai facut-o lata, 
Au luat-o toti la goana 

Daca e sa-ti spun sincer, papusa, 
Eu n-as vrea niciodata sa te intalnesc 
Ca sa nu devii nicicand 
Un obiect pamantesc 

Dar, daca intelegi, pentru mine e o obligatie 
Sa vin sa te vad cand faci senzatie 
O sa incerc si atunci sa te tin pe un nor 
Ca sa nu poti niciodata sa cobori 
Din inaltimile gandurilor mele 
Papusa coborata din stele.

-d-rului T.A. 
02 June 2023 

--------------- 

Gata, ca tre sa-mi pregatesc ceva cu care sa ma imbrac, De dimineata doar aici zac.

1 comment:

Anonymous said...

You know who this is and you know where to find me if you ever want to talk again.

| Home | Fashion | Global Politics | The Black Sea | Poetry | Dance | Endocrinology | News | Comments |Contact| Archive |