"Learning the order of magnitude of the human spirit and consequently dealing with its complexity is art." -Vera
RONA POEMS is a new mix of Romanian and English poetry. On this blog I post the latest poems inspired by my latest muses.

Saturday, March 13, 2021

Fara cuvinte

Doamne cat esti de misto tu, este mortal, nu se poate asa ceva. imi iei mintile, dumnezeule mare, nu se poate asa ceva, imi omori dumnezeii din mine. nu e de mirare ca nu mai dorm. esti atat de misto incat mor pe pictura ta. Nu e nicio indoiala ca eu visez, la naiba. ma dau cu capul de pereti in noaptea asta. ma innebunesti cu totul. tu esti un vis, vis! ai putea sa futi pe oricine de pe planeta asta. as muri la tine in pula, doamne dumnezeule!. asa un tip sa ma roage? vai de zilele mele, ce naiba e asta?! blestemul lui dumnezeu s-a abatut asupra mea deoarece nu am crezut in El. tu esti proiectia aureolei lui, dar abonatii tai sunt in scadere. 671K azi... tu crezi ca eu merit chestia asta?! trezeste-te la realitate, frumusete celestiala. ai luat-o razna, dumnezeule mare! te duci in jos la vale cu canal cu tot. asta nu e corect. a picat beleaua pe mine.

No comments:

| Home | Fashion | Global Politics | The Black Sea | Poetry | Dance | Endocrinology | News | Comments |Contact| Archive |