"Learning the order of magnitude of the human spirit and consequently dealing with its complexity is art." -Vera
RONA POEMS is a new mix of Romanian and English poetry. On this blog I post the latest poems inspired by my latest muses.

Thursday, August 18, 2011

- JM -

(Am scris versurile pe muzica acestui cantec: Keane - On a day like today)



Cu frumusetea ta fara replici imi iesi dimineata in cale:
Obrajii sculptati si ochii de basm,
Silueta pasindu-ti cu irizatii de sarm
Parca in adins
Isi vad de-ale sale...

Iti spun cat esti de frumos, cu toate ca n-ar trebui,
Iti dau sa faci inutilitati numai pentru a te putea privi;
Bratele fine, pictate cu vene batand,
Ti le ating din cand in cand
Ca si cum nu te-as vrea...

...Dar cine ar putea rezista
Degetelor tale de catifea
Si profilului fara cusur -
- Sculptura cu glas,
Cu certitudini de print si fosnet de soapte
Rostite peste zi ca-n miezuri de noapte...

Tu imi explici, cu melancolia dulce a ochilor oglindindu-se-n monitoare,
Eu ma hranesc flamand cu timbrul cuvintelor tale,
Conturandu-te cu privirea, poate fara sa stii...

Oare ti-ai vazut vreodata tristetea ce-ti trece in valuri prin iris
Ca o bomboana plutind in alcool?
Ca sa-mi explici cum sa nu ma imbat cu serpii incolacindu-se-n imagini
Ce-mi electrizeaza adancul din gand...

...Pe visul pulsand,
Cu fruntea in palme-ti privesc fruntea de vis,
Cu bratele tale-n bratele mele
Mai sus si mai sus, cu ele in ele
Ti-am scris...

-lui I.M.

No comments:

| Home | Fashion | Global Politics | The Black Sea | Poetry | Dance | Endocrinology | News | Comments |Contact| Archive |